Zarządzanie jakością
Zarządzanie jakością w firmie INWEMER oparte jest na zintegrowanym systemie zarządzania, zgodnym z normami ISO 9001, ISO 14001 oraz ISO 45001.
Jakie korzyści przynosi współpraca z naszą firmą:
1. Kompleksowe zarządzanie i sprawna obsługa klienta:
- Efektywność operacyjna: Zintegrowany system zarządzania łączy zalety trzech norm (ISO 9001, 14001, 45001), co prowadzi do bardziej spójnych i efektywnych procesów operacyjnych.
- Lepsza komunikacja i koordynacja usług: Zintegrowane podejście poprawia komunikację i koordynację wewnątrz naszej firmy, ale również między nami, a naszymi klientami.
2. Wysoka jakość usług (ISO 9001):
- Systematyczne podejście: Mamy wdrożone procedury zapewniające systematyczne podejście do zarządzania jakością, co prowadzi do ciągłego doskonalenia świadczonych usług.
- Spełnianie oczekiwań klientów: Zintegrowane procesy zarządzania jakością zapewniają, że świadczone usługi są dostosowywane do potrzeb i oczekiwań naszych klientów, zwiększając ich satysfakcję ze współpracy z naszą firmą.
3. Ochrona środowiska (ISO14001):
- Zrównoważone praktyki: Stosujemy zrównoważone i ekologiczne praktyki, minimalizując negatywny wpływ na środowisko. Obejmuje to zarządzanie odpadami, poprawianie efektywności energetycznej w związku z naszą działalnością, promowanie zrównoważonych procesów i produktów, redukcję emisji, efektywne wykorzystywanie zasobów.
- Zgodność z regulacjami: Certyfikat ISO14001 zapewnia, że działamy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami dotyczącymi ochrony środowiska.
4. Bezpieczeństwo i higiena pracy (ISO 45001):
- Poprawa bezpieczeństwa: Priorytetowo traktujemy bezpieczeństwo i higienę pracy, co prowadzi do zmniejszania liczby wypadków i urazów w miejscu pracy.
- Zdrowie pracowników: Certyfikacja oznacza również zaangażowanie w utrzymanie zdrowia i dobrej kondycji pracowników, co przekłada się na wyższą wydajność i mniejszą absencję.