Zarządzanie jakością

Zarządzanie jakością w firmie INWEMER oparte jest na zintegrowanym systemie zarządzania, zgodnym z normami ISO 9001, ISO 14001 oraz ISO 45001.
Jakie korzyści przynosi współpraca z naszą firmą:

1. Kompleksowe zarządzanie i sprawna obsługa klienta:

  • Efektywność operacyjna: Zintegrowany system zarządzania łączy zalety trzech norm (ISO 9001, 14001, 45001), co prowadzi do bardziej spójnych i efektywnych procesów operacyjnych.
  • Lepsza komunikacja i koordynacja usług: Zintegrowane podejście poprawia komunikację i koordynację wewnątrz naszej firmy, ale również między nami, a naszymi klientami.

2. Wysoka jakość usług (ISO 9001):

  • Systematyczne podejście: Mamy wdrożone procedury zapewniające systematyczne podejście do zarządzania jakością, co prowadzi do ciągłego doskonalenia świadczonych usług.
  • Spełnianie oczekiwań klientów: Zintegrowane procesy zarządzania jakością zapewniają, że świadczone usługi są dostosowywane do potrzeb i oczekiwań naszych klientów, zwiększając ich satysfakcję ze współpracy z naszą firmą.

3. Ochrona środowiska (ISO14001):

  • Zrównoważone praktyki: Stosujemy zrównoważone i ekologiczne praktyki, minimalizując negatywny wpływ na środowisko. Obejmuje to zarządzanie odpadami, poprawianie efektywności energetycznej w związku z naszą działalnością, promowanie zrównoważonych procesów i produktów, redukcję emisji, efektywne wykorzystywanie zasobów.
  • Zgodność z regulacjami: Certyfikat ISO14001 zapewnia, że działamy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami dotyczącymi ochrony środowiska.

4. Bezpieczeństwo i higiena pracy (ISO 45001):

  • Poprawa bezpieczeństwa: Priorytetowo traktujemy bezpieczeństwo i higienę pracy, co prowadzi do zmniejszania liczby wypadków i urazów w miejscu pracy.
  • Zdrowie pracowników: Certyfikacja oznacza również zaangażowanie w utrzymanie zdrowia i dobrej kondycji pracowników, co przekłada się na wyższą wydajność i mniejszą absencję.

Dzięki wprowadzeniu zintegrowanego zarządzania opartego o normy ISO 9001, 14001, 45001:

W ramach realizacji technicznej obsługi nieruchomości:

  • procesy konserwacji i napraw urządzeń oraz elementów wyposażenia nieruchomości są lepiej zarządzane i bardziej efektywne,
  • zużycie energii jest monitorowane i minimalizowane,
  • prace naprawcze są wykonywane z najwyższym uwzględnieniem bezpieczeństwa.

W ramach świadczenia usług utrzymania czystości w obiektach klientów:

  • używamy biodegradowalnych i certyfikowanych ekologicznych środków chemicznych,
  • ograniczamy zużycie plastiku,
  • minimalizujemy zużycie wody i energii,
  • redukujemy ilość odpadów,
  • współpracujemy wyłącznie z renomowanymi producentami i dystrybutorami środków, materiałów, narzędzi i urządzeń do sprzątania, posiadającymi certyfikaty ekologiczne i stosującymi zrównoważone praktyki produkcji.

Polityka Zarządzania INWEMER System

Polityka Zarządzania INWEMER Serwis