Aplikacja E-PM INWEMER
Z myślą o wygodzie naszych klientów, wdrożyliśmy system informatyczny wspierający usługę: aplikację E-PM INWEMER.
Korzystamy z systemu informatycznego umożliwiającego komunikację, raportowanie jakości i kompletności zrealizowanych usług.
Podstawowe funkcjonalności systemu E-PM INWEMER:
- Rejestracja zgłoszeń z określonym statusem ważności
- Automatyczne powiadomienia z systemu o przyjęciu zgłoszenia do realizacji
- Generowanie awizacji pracowników do realizacji zgłoszenia wraz z określeniem planowanej daty wykonania
- Automatyczne potwierdzenie wykonania usługi w ciągu 24 godzin po zrealizowaniu prac
- Generowanie protokołów wykonania prac z systemu
- Dokumentacja związana z realizacją zgłoszenia widoczna jest w systemie klienta
- Możliwość rezygnacji z obiegu papierowych dokumentów na rzecz elektronicznych potwierdzeń
- Rozliczanie zrealizowanych usług z wykorzystaniem zaczytanych do aplikacji cenników
- Zgłaszanie i obsługa reklamacji
- Generowanie specyfikacji elektronicznej do faktury i raportów według istotnych wskaźników jakościowych, m. in. terminowość, kompletność, ocena jakości.