Sprzątanie placówek medycznych
Dbamy o czystość obiektów medycznych i placówek służby zdrowia, zapewniając komfort i bezpieczeństwo ich użytkowników: personelu medycznego i pacjentów. Sprzątanie obiektów medycznych realizujemy w oparciu o plan higieny oraz szczegółowe procedury i instrukcje postępowania przekazane przez klienta.
Pracownicy, świadczący usługi sprzątania w obiektach medycznych, są przeszkoleni i posiadają wiedzę z zakresu higieny w obiektach medycznych. Aby zapewnić niezawodną czystość pomieszczeń medycznych, używamy wyłącznie specjalistycznych środków do mycia i dezynfekcji powierzchni, a także odpowiednich narzędzi i sprzętu. Właściwy dobór preparatów, organizacja pracy oraz nowoczesne technologie, jakie stosujemy, stanowią gwarancję należytego utrzymania czystości i higieny tego typu placówek.
Sprzątanie obiektów medycznych obejmuje:
- realizację usług w oparciu o plan higieny i dezynfekcji, uwzględniający podział na strefy
- przestrzeganie procedur higienicznych i instrukcji, związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa
- usługi okresowe i specjalistyczne, realizowane zgodnie z przyjętym harmonogramem
- całoroczne utrzymywanie w czystości terenów zewnętrznych utwardzonych
- pielęgnację terenów zielonych, prace ogrodnicze
- uzupełnianie artykułów higieny w gabinetach i toaletach, myjących i dezynfekcyjnych.
Referencje
O JAKOŚĆ USŁUGI W TRAKCIE JEJ WYKONYWANIA DBAJĄ:
- koordynatorzy, będący w stałym i bezpośrednim kontakcie z klientem, co pozwala na bieżące raportowanie
- technolodzy odpowiedzialni za sporządzanie planu higieny obiektów oraz za szkolenie pracowników
- konsultanci Centrum Obsługi Klienta, zapewniający szybką i stosowną reakcję na wszelkie uwagi oraz dodatkowe zapotrzebowania klienta.
Ośrodek Monitoringu Jakości i Zarządzania Kontraktami Sieciowymi czuwa nad prawidłowym wdrożeniem usługi, a następnie, poprzez rozbudowany system wewnętrznej kontroli jakości, na bieżąco monitoruje przebieg jej realizacji. Jednym z jego elementów jest Internetowy Monitoring Usług, aplikacja, dzięki której mają Państwo komfort komunikacji z naszą firmą oraz możliwość weryfikacji zleconej usługi porządkowej.