oferty pracy

Specjalista ds. współpracy z dostawcami i podwykonawcami-Poznań

Poznań, wielkopolskie

Firma INWEMER jest ogólnopolskim dostawcą usług technicznej obsługi nieruchomości dla firm i instytucji, zlokalizowanych na terenie całej Polski. Obsługujemy ponad 6500 zróżnicowanych obiektów i zatrudniamy obecnie ponad 8000 osób.

Wszystkie osoby, zainteresowane dołączeniem do naszego zespołu w ramach usług technicznej obsługi nieruchomości, zapraszamy do zapoznania się z treścią ogłoszenia i, w przypadku zainteresowania ofertą pracy, przesyłania aplikacji.

W związku  z rozwojem poszukujemy kandydatek/ów na stanowisko:
Specjalista ds. współpracy z dostawcami i podwykonawcami

Miejsce pracy: Poznań

GŁÓWNE ZADANIA:

  • poszukiwanie podwykonawców oraz monitorowanie rynku usług technicznych
  • prowadzenie bazy aktualnych podwykonawców i dostawców w dedykowanej aplikacji
  • planowanie procesów zakupowych
  • analiza cen podwykonawców i dostawców z bazy oraz potencjalnych
  • negocjacje z podwykonawcami i dostawcami usług i materiałów
  • aktualizowanie wzorów dokumentów związanych ze współpracą z podwykonawcami i dostawcami
  • zarządzanie i ewidencja umów z dostawcami i podwykonawcami

WYMAGANIA:

  • minimum średnie wykształcenie
  • mile widziane wykształcenie techniczne
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • gotowość do czasowej realizacji zadań poza siedzibą firmy
  • czynne prawo jazdy kat B

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
  • praca w dużej, rozwijającej się firmie i przyjaznym zespole
  • narzędzia i wsparcie w wykonywaniu obowiązków (komputer, telefon)
  • przygotowanie do pracy i szkolenia
  • dodatkowe benefity

Informujemy ze zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Prosimy o kontakt e-mail: rekrutacja@inwemer.pl

 

Jesteś zainteresowany

Tą ofertą pracy?

Aplikuj